Bir Netflix kullanıcısı 2017’de bu filmi 352 defa izlemiş - Film Avcısı

Film Avcısı

Film eleştirisi ve yorumu, sinema, dizi ve film haberleri blogu.

2 Aralık 2017 Cumartesi

Bir Netflix kullanıcısı 2017’de bu filmi 352 defa izlemiş


Herkesin sevdiği filmler vardır defalarca izlediği. Ben de sevdiği bazı filmleri tekrar izlerim. Örneğin bir dönem Baba üçlemesini her yıl bir kere oturup izlerdim. İlk çıktığında her yazın eve döndüğümde Yüzüklerin Efendisi üçlemesini kardeşim ile baştan sona bir kere daha izlerdik.

Ancak Netflix’in verdiği bir bilgi, benim bahsettiğim olayı çok aşan bir durum. Bir Netflix kullanıcısı 2017’de bir filmi 352 defa izlemiş. Daha 2017’in bitmediğini de düşünürsek, yılsonuna kadar bu rakam daha da artacaktır. Peki bu film hangisi? Cevap: Madagaskar 3: Avrupa'nın En Çok Arananları (Madagascar 3: Europe's Most Wanted - 2012)

Bu kullanıcının sadece 2017’de bu filmi 352 defa izlemesi demek, Madagascar 3’ü her gün en az bir defa, bazı günler ise birden fazla defa izlediği anlamına geliyor. Netflix, filmin ismini açıklasa da kullanıcının kimliğini vermedi. Yani bu kullanıcı yetişkin mi, çocuk mu bilmeyeceğiz.

Madagaskar filmini kısaca hatırlatırsak: Film New York hayvanat bahçesinin dört sevimli sakini aslan Alex, zürafa Melman, su aygırı Gloria ve zebra Marty’nin maceralarını konu ediniyor. Üçüncü filmde ise bu dört sevimli arkadaş, New York'a dönmek için yine çaba içerisindedirler. Bu sefer bir sirke katılırlar ve sirk ile birlikte gezmeye başlarlar. Fakat sirkte başlarına geleceklerinden haberleri yoktur.



6 yorum:

  1. Bence bu, evde çocuğu uslu uslu otursun diye düşünen bir annenin işidir. Yoksa günde 3 kez bu filmi izlemek????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya da her yemek yedirirken açıyordur animasyonu.

      Sil
  2. Benim aklıma otistik özellikler taşıyan bir aile üyesi geldi. Tekrarları severler.
    Yemek yedirmeye yardımcı olma fikri de akla yatkın. :)

    YanıtlaSil
  3. Çıktığı ilk günlerde 3D sinemada izlemiştim.
    Sonra kendim izledim, sonra Netflix'ten bir daha izledim.
    İzlenilmeyecek gibi değil, en az on kere izlemişimdir:)

    YanıtlaSil